Introductie
Voor een milieukundig adviesbureau nabij Schoonhoven is Hoogtij Advies op zoek naar een (aankomend) Junior Projectleider met kennis en affiniteit op het gebied van sloopwerkzaamheden.
Organisatie
De organisatie waar je komt te werken heeft jarenlange kennis en ervaring opgedaan in zowel het uitvoeren van onderzoeken en het vakkundig adviseren bij (circulaire) sloop, asbest, bodem en ecologie. Ze staan bekend als een praktische, creatieve en klantgerichte organisatie. Bij alle facetten wordt de klant volledig ontzorgt. Het voornaamste werkgebied is de regio Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Brabant. De collega’s die je hier tegenkomt zijn oprecht, betrokken en laagdrempelig in de omgang. Collega’s kijken naar elkaar om en hechten veel waarde aan een goede balans tussen werk en privé. Als het thuis goed gaat ben je op het werk de beste versie van jezelf.
Functie
Dit adviesbureau heeft meerdere kennisgebieden in huis en biedt dit aan onder één dak en vliegt projecten aan vanuit een integrale aanpak. Vanwege het vertrek van een collega is er een vacature ontstaan voor een Jr. Projectleider Sloop en Asbest. In deze rol voorzie jij de klant van praktisch en goed uitvoerbaar advies. Je wordt onder professionele begeleiding klaargestoomd om het eerste aanspreekpunt van deze afdeling te worden. Samen met je collega’s duik je in de complexiteit van diverse projecten m.b.t. asbest en sloopwerkzaamheden. De klant kan rekenen op jou en vertrouwt op jouw kennis en kunde die binnen de organisatie aanwezig is. Enerzijds ben je bezig met het herkennen en inventariseren van risico’s op het gebied van gevaarlijke stoffen en je adviseert hier binnen jouw projecten op een vakkundige maar pragmatische wijze. Anderzijds ligt een groot deel van de focus op het signaleren kansen. Alvorens er met de sloop wordt begonnen, adviseer jij betrokken partijen welke materialen hergebruikt zouden kunnen worden zoals kanaalplaatvloeren, ramen, deuren, etc. Circulariteit is een belangrijk speerpunt van de functie. Afval is immers grondstof. De objecten variëren van woningen, kantoren tot industriële omgeving waarbij toffe vraagstukken op jouw bureau terechtkomen. Die puzzel vind jij gaaf om te leggen. Je weet waar je terecht kunt om ‘zaken’ geregeld te krijgen.
Functie-eisen
- HBO werk en denk niveau;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Ongeveer 2 jaar (relevante) werkervaring;
- Je bent in staat helder te rapporteren;
- Ervaring met het schrijven van bestekken en werkomschrijvingen;
- Affiniteit met begeleiden van de werk processen en verbindingen leggen tussen de diverse vraagstukken;
- Je wilt graag aan de slag met circulariteit;
- Geen uitdaging is je te groot.
Aanbod
- Een werkweek tussen de 32 en 40 uur per week;
- Een salaris tussen de € 3.250 en € 5.000 per maand;
- Tot 28 vakantiedagen per jaar;
- 8% vakantiegeld;
- Eindejaar bonus;
- Pensioen regeling vanuit het bedrijf;
- Auto van de zaak (categorie Renault Clio / Volkswagen Polo);
- Een relaxte werksfeer met hele fijne, leuke en gezellige collega’s;
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheden in je werkzaamheden;
- Ruimte voor eigen initiatief, het nemen van verantwoordelijkheid en loopbaanontwikkeling.
Inlichtingen
Adviseur Werving & Selectie: Paul Hoogeveen +31 6 1741 5602
Sollicitatie
Direct solliciteren? Dat kan gemakkelijk en snel via onderstaande button. Binnen 5 werkdagen neem ik contact met je op. Solliciteer je toch liever per mail gebruik dan: paul@hoogtijadvies.nl